Heimwee - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Meriam Erp - WaarBenJij.nu Heimwee - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Meriam Erp - WaarBenJij.nu

Heimwee

Blijf op de hoogte en volg Meriam

01 Augustus 2012 | Oeganda, Kampala

Een paar mensen vroegen zich af of ik heimwee zou krijgen als ik hier zou zitten. Nou het is dan eindelijk zover! Ik heb heimwee. Moet er alleen wel bij zeggen dat het naar Congo is :S (Al vind ik het ook leuk om morgen weer mama, papa en broertjes en zusje in de armen te sluiten).
Maar ik heb vannacht heerlijk geslapen in Kampala. Maandag was ik al om 4.30 uur uit bed, want vertrokken om 5.30 richting Ingbokolo voor de truck waarmee we naar Oeganda gingen. Het was weer een hele reis. Vanwege de vele regen van zondag was er veel modder. Onderweg kwamen we een vrachtwagen aan die niet zo veel geluk had. Hij lag op zen kant. Maar wel zo'n beetje midden op de weg. We zijn dus een uur bezig geweest met de weg uitgraven, zodat wij er langs konden. Toen we er bijna voorbij waren zaten we nog eens vast. Daarom touwtje aan de wagen gebonden en alle mannen trouw getrokken (erg leuk gezicht).
Later dacht ik echt dat wij op om gingen. We hingen ineens erg schuin toen we langs een gat reden! Maar we bleven balanseren boven de afgrond. En gelukkig waren we daar snel weer weg. Maar was wel even schikken!!!!!
Gisteren zijn we met de auto naar Kampala gegaan. Mensen van AIM waren namelijk ik Arua en gingen ook gisteren weer hierheen. We konden dus meerijden. Dit had met als voordeel dat als ik dieren zou zien, dat we konden stoppen voor een foto. Helaas zagen we natuurlijk geen olifanten. We zijn zelfs nog een stuk van de weg afgereden om ze te spotten. Volgende keer meer geluk zal ik maar zeggen :p Ik heb trouwens wel andere beesten gezien.
Vandaag doen we het lekker rustig aan. Want vannacht om 3.50 stijgt mijn vliegtuig als het goed is op. Morgen om 13.40 uur kan ik weer contact maken met de Nederlandse grond! Dus iedereen die mij wilt begroeten!!! Jullie zijn van harte welkom ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Kampala

Congo

Deze zomer ga ik naar Congo. Daar mag ik werken in het ziekenhuis.

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2012

''Thuis''

01 Augustus 2012

Heimwee

28 Juli 2012

Trotse broers :D

16 Juli 2012

Bijna!!!

14 Juli 2012

Materniteit en operaties
Meriam

Actief sinds 05 April 2012
Verslag gelezen: 441
Totaal aantal bezoekers 10439

Voorgaande reizen:

30 Juni 2012 - 02 Augustus 2012

Congo

Landen bezocht: