Voorbereidingen - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Meriam Erp - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Meriam Erp - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Meriam

Blijf op de hoogte en volg Meriam

05 April 2012 | Nederland, Oisterwijk

Deze zomer ga ik werken in een ziekenhuis in Congo DRC, in Adi. Ik hoop daar veel van de mensen en cultuur te zien (en van het lekkere weer te genieten).
Nu moet ik heel hard aan mijn frans werken. Ik ben dus druk aan het leren. Als je wilt helpen,, alle ideeen en hulp zijn welkom!!!!
Verder moet ik alles uitzoeken met visa's, inentingen en andere zaker die erbij komen kijken.
30 Juni vertrek in vanaf Schiphol naar Uganda, Entebbe/Kampala. Daar blijf ik 1 á 2 dagen op de basis van AIM (African Inland Missions). Daarna vertrek ik vanuit daar met de bus naar Arua. Daar zal ik ook een nacht overnachten. Daarna ga ik verder naar Adi. Ik wordt van vliegveld opgehaald door Annemarie. Daar zal ik ook die weken ook blijven slapen.
Ik heb er erg veel zin in!!!
Van de zomer zal ik ook proberen zoveel mogelijk blog bij te houden (ik weet niet in hoeverre dat mogelijk is)

• 14 Juni 2012 - 19:13

Caroline St.Jago:

Heey Meriam, komt al dichtbij he!! Jur houdt een eigen geschreven dagboek bij, zodat hij altijd terug kan lezen wat hij gedaan heeft. Ook als er geen internet is, heb je toch al je verhalen veilig. Juist als je het heel druk hebt, moet je 's avonds even schrijven, wat hebt gedaan, hoe het voelde en hoe je het ervoer. Dat is zo vreselijk leuk voor als je terug bent! Thuis kun je de details echt niet meer terughalen.
    Succes met al je voorbereidingen! Gr. Caroline.