Visum - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Meriam Erp - WaarBenJij.nu Visum - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Meriam Erp - WaarBenJij.nu

Visum

Door: Meriam

Blijf op de hoogte en volg Meriam

13 Juni 2012 | Nederland, Oisterwijk

Over 17 dagen gaat mijn reis dan eindelijk beginnen. Als ik eerlijk ben moet ik zeggen dat het nog niet helemaal tot mij is doorgedrongen. Momenteel erg druk bezig met de laatste examens van school. Daarna nog paar daagjes vrij en dan vertrekken.
met naar Brussel geweest. Dit om mijn visum aan te vragen. Helaas ging het niet helemaal zoals ik gehoopt had. Ze gaven aan dat de papieren niet in orde waren. We moesten een andere dag terug komen als ik een aanbevelingsbrief had. Had echter aangegeven dat dit niet mogelijk was, aangezien ik uit nederland kom en naar school moet. Toen is de hoofdman erbij gehaald. Die heeft toen toestemming gegeven om toch het visum aan mij te geven. Het heeft heel wat gezucht en gekreun van de dames achter de balie gekost, maar er staat niet een heel mooi plaatje in mijn paspoort :D
Toch heb ik gelukkig ook al heel erg aardige Congoleze mensen ontmoet. Er waren mensen in de wachtruimte die mij hielpen!!!
Ik hoef nu alleen nog maar mijn visum voor Oeganda te hebben. Deze vraag ik aan op het vliegveld van Entebbe. Dan hoef ik niet nog een keer naar Brussel.
Ik ga genieten van het stukje waar ik me geen zorgen meer over hoef te maken en duik de schoolboeken weer in!

  • 13 Juni 2012 - 17:35

    Michelle:

    meriaaam wat zie je er mooi uit ahah maar super fijn en wij gaan je volgne hoor:D! xx

  • 13 Juni 2012 - 18:08

    Annemarie:

    Hoi Meriam. Net je blog gevonden. Leuk om een foto van je visum te zien. Ik zie al uit naar je komst.

    Groetjes,

    Annemarie

  • 13 Juni 2012 - 21:51

    Vera:

    haaai!
    echt supervet wat je gaat doen!
    heeel veel succes!

    groetjes vera

  • 18 Juni 2012 - 23:51

    Jurrien:

    Hee Meriam,
    Ik kreeg je kaartje binnen, leuk joh! En... ook het adres van je blog... :) Nu komt het dichtbij he, nog maar 11 dagen! Heel veel sterkte met alle nieuwe dingen die je mee gaat maken. En onthoud... Hij reist met je mee!
    Groetjes, Jur

  • 22 Juni 2012 - 12:23

    Annelies:

    HELP.. MIJN DOCHTER GAAT EEN VERRE, SPANNENDE SUPER REIS MAKEN....
    Maar, ik ben er trots op je dat je dit aandurft. Je leert vast heel erg veel! Bij dit laatste bedoel ik dan uiteraard niet de technische handelingen om het functioneren in een ziekenhuis mogelijk te maken. Hou ons op de hoogte....Kijk goed om je heen.....en, Vertrouw op Hem! Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oisterwijk

Congo

Deze zomer ga ik naar Congo. Daar mag ik werken in het ziekenhuis.

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2012

''Thuis''

01 Augustus 2012

Heimwee

28 Juli 2012

Trotse broers :D

16 Juli 2012

Bijna!!!

14 Juli 2012

Materniteit en operaties
Meriam

Actief sinds 05 April 2012
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 10451

Voorgaande reizen:

30 Juni 2012 - 02 Augustus 2012

Congo

Landen bezocht: