Matoke Inn - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Meriam Erp - WaarBenJij.nu Matoke Inn - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Meriam Erp - WaarBenJij.nu

Matoke Inn

Door: Meriam

Blijf op de hoogte en volg Meriam

03 Juli 2012 | Oeganda, Kampala

Ondertussen al een paar dagen in Afrika. De mensen zijn hier echt super :D
Mijn koffer is er helaas nog steeds niet. Maar we hebben besloten om niet langer te wachten en toch richting Arua te gaan. Ik hoop dat hij er later achteraan komt. Maar anders koop ik gewoon allemaal kleren daar, komt helemaal goed.
Gisteren hier een wandeling in de omgeving gemaakt. Het is erg mooi hier! De eerste dag was het koud en regende het. Gisteren en vandaag scheen gelukkig de zon en daar heb ik erg van genoten. Vandaag ben ik in de stad geweest. Geloof dat ik toch meer van platteland ben. Wat een drukte!!! Oversteken betekent dat je dat je je leven moet wagen. Ze rijden overal erg hard en stoppen nergens voor. Maar ik heb het gelukkig overleefd. Ook ben ik vandaag bruin geworden, maar na het douche was het helaas er weer helemaal af :p
Morgen vertrek ik om 8.00 met de bus, dus dat betekent dat ik hier (Matoke Inn) om 6.00 wordt opgehaald. Op donderdag ga ik dan echt over de grens naar Congo! Heb er erg veel zin in!

• 03 Juli 2012 - 18:01

Ton:

Klein termietenhoopje of een grote meid?

• 03 Juli 2012 - 21:16

Marlieke:

Sorry Meriam je hebt jezelf geliked omdat je nog aangemeld stond op mn telefoon en toen wilde ik liken maar toen stond er ineens dat Meriam had geliked en toen dacht ik 'huh' en toen dacht ik ooowh meriam staat nog aangemeld en toen kon ik hem niet unliken want dat staat er niet bij >< En toen wilde ik naar facebook.com gaan maar toen deed ie raar dus nu sta je nog steeds aangemeld. gheghe. Hopelijk snap je mijn verhaal een beetje. En anders, to the point: mooi dat de zon schijnt en dat er zulke fijne mensen zijn :)
    Hopen dat je koffer nog terecht komt, haha volgens mij leeft iedereen hier met je mee of die koffer nou al eindelijk terecht is of niet ^^
    En dan wens ik je nog veel plezier daar en een fijne voortzetting van je reis ;)
    x je liefste zusje.

• 04 Juli 2012 - 19:44

Wendy:

Hoi hoi Meriam,
    Dat klinkt allemaal spannend en leuk!! Wat een onderneming en wat een beleving....
    Hoop wel dat je koffer terecht komt. Misschien zie je over een paar dagen ineens allemaal mensen im jouw kleren lopen...hihi
    Heel veel succes en plezier daar. Wij gaan ook over 2 dagen weg dus wrs volg ik je dan niet. Veel liefs Wendy. Ook van Walter, Anne, Eva en Willem xx