Aankomst in Kampala - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Meriam Erp - WaarBenJij.nu Aankomst in Kampala - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Meriam Erp - WaarBenJij.nu

Aankomst in Kampala

Door: Meriam

Blijf op de hoogte en volg Meriam

01 Juli 2012 | Oeganda, Kampala

Vanmorgen heel vroeg eindelijk aangekomen in Afrika, helaas mijn koffer niet. Gisteren om 12.00 vertrokken. Was stiekem toch we een beetje spannend, maar alles ging gelukkig goed.
Vanmorgen om 3.05 was ik eindelijk in Oeganda. Visum aangevragen ging heel gemakkelijk. Toen wachten op bagage. Ik had 2 stuks mee (eentje was van een vriend van mij uit de kerk en zijn vrouw woont nog in Oeganda). Na 20 minuten wachten was mijn koffer er nog steeds niet (de tas met spullen voor de vrouw was er wel). Een werknemer van het vliegveld kwam vertellen dat dit alle bagage was. We stonden met nog +- 20 man op koffers te wachten. Met z'n alle dus in de rij staan om de koffers als vermist op te geven. Hier dus nog 1,5 uur mee vermaakt. Om 5.30 uur was in eindelijk bij mijn bed.
Vanmorgen lekker uitgeslapen en toen geluncht in winkelcentrum. Daarna nog wat boodschappen gedaan. Wat spullen gekocht, want heb nog steeds geen koffer. Als ik geluk heb komt hij morgen aan de vlucht vanuit Istanbul. Maar dat is nog maar de vraag. De bedoeling is dat we dinsdag ochtend richting Arua gaan, dus hoop dat hij snel terecht is!

ps. Zie dat het weerbericht aangeeft dat het 28 graden max is, dit is zeker niet het geval. Het is behoorlijk koud hier ;) En het regent. Annemarie zit met haar vest aan (mijne zit in mijn koffer)

  • 01 Juli 2012 - 20:03

    Annelies:

    Toen wij je gisteren "afleverden" bij de douane, voelde het alsof ik je afleverde bij de leeuwenkuil. Gelukkig ben je veilig aangekomen. Dat is belangrijker dan al die bagage. En, dit verhaal heeft ook wel weer iets voor het verslag. "Veilig aangekomen, alles ok", klinkt heel erg saai voor de lezers. Hoe petst een Oegandese tandenborstel trouwens? Liefs....

  • 02 Juli 2012 - 20:40

    Teun.:

    Hoi Meriam. Ik hoor van mijn mama dat jij weg bent om te werken in Afrika. Wie moet er dan op mij letten als iedereen bij jou thuis druk bezig is. Nou daar vind ik dus niets aan.
    Jij komt denk ik terug als ik op vakantie ben, dat duurt dan dus heel lang voordat ik weer met jou op de trampo kan. Daar vind ik ook niets aan, dan vraag ik maar iemand anders. Heel veel plezier daar en euhhhh, goed uitkijken hè. Kusje van Teun.

  • 02 Juli 2012 - 20:43

    Maartje:

    En nu zit je al in Afrika. We hebben je van de week nog niet eens gedag gezegd. Helemaal vergeten dat je nu al gaat. Geniet van je tijd daar en we houden je zeker in de gaten op waarbenjij.nu.

    Wij zijn ook wel nieuwsgierig of je bagage al terecht is. Anders sturen we wat op, dat is er wel tegen de tijd dat je weer naar huis gaat. Hahahaha.

    Dikke kus van ons allemaal.

  • 03 Juli 2012 - 06:07

    Meriam:

    Die leeuwen van de douane waren heel lief. Ik was er binnen 5 minuten door! En hoefde niet eens in de lange rij te staan! Verder vind ik het ook erg jammer dat ik Teun zo lang niet zie, maar daarna ga ik het heel erg hard inhalen!!!
    Mijn bagage is nog steeds niet terecht! Mijn laatste hoop ik dat het zo meteen komt en anders vertrek in zonder bagage naar Congo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Kampala

Congo

Deze zomer ga ik naar Congo. Daar mag ik werken in het ziekenhuis.

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2012

''Thuis''

01 Augustus 2012

Heimwee

28 Juli 2012

Trotse broers :D

16 Juli 2012

Bijna!!!

14 Juli 2012

Materniteit en operaties
Meriam

Actief sinds 05 April 2012
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 10447

Voorgaande reizen:

30 Juni 2012 - 02 Augustus 2012

Congo

Landen bezocht: