Nog maar 2 nachtjes!!! - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Meriam Erp - WaarBenJij.nu Nog maar 2 nachtjes!!! - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Meriam Erp - WaarBenJij.nu

Nog maar 2 nachtjes!!!

Door: Meriam

Blijf op de hoogte en volg Meriam

28 Juni 2012 | Nederland, Oisterwijk

Nog 2 nachten en dan is het eindelijk zover. Ik kan niet wachten :D
Van de week was 'bestemming onbekend' op tv. Hier gingen twee meisjes naar Oeganda en werken in een ziekenhuis op de kraamafdeling. Het begon erg te kriebelen bij mij. Wat ik precies moet verwachten weet ik niet, maar ik denk dat dat wel redelijk in de buurt kwam.
De kraamafdeling is namelijk 1 plek waar ik mee mag kijken en draaien. Verder mag ik waarschijnelijk ook een kijkje nemen op de chirurgie, IC en kinderafdeling. Genoeg te zien daar dus :D
Mijn koffer is ondertussen helemaal gepakt. Hij zit helemaal vol met van alles. Heb lekker veel nederlandse spulletjes mee als stroopwafels, speculaasjes, rookworst en natuurlijk drop!
Zaterdag stijg ik om 12.00 op vanaf schiphol en ik kom om 03.00 aan in Entebbe (Oeganda). Daar moet ik nog een visum aangevragen en dan kan ik mee met Annemarie naar Kampala waar ik een paar nachtjes slaap. Daarna ga ik de bus naar Arua en verblijf daar ook weer een nacht. Daarna gaan we de grens over naar Adi waar ik de weken erna zal verblijven.
Mijn volgende berichtje komt als het goed is vanuit het heerlijke warme Oeganda, ik heb er zeker heel veel zin in! En hoop snel jullie op de hoogte te kunnen brengen

  • 28 Juni 2012 - 19:37

    Michelle:

    wouww meriam spannend ik had die aflevering ook gezien die meisjes vonden het erg spannend ahha heletijd gillen;) maar ik ben benieuwd naar je verhalen en tot morgen bij de bbq dan kunnen we er nog over kletsen hihi

  • 28 Juni 2012 - 19:39

    Caroline St.Jago:

    Heey Meriam,
    Dag meid, een hele goeie reis! Je zult wel moe zijn aan het eind, maar dat geeft niet. Hoort erbij. Wat zul je veel meemaken en leren joh! geniet er van!! Heel veel sterkte, kracht en wijsheid toegewenst vanuit Waalwijk! We blijven je volgen!

  • 29 Juni 2012 - 05:43

    Annemarie:

    Ik wacht al met spanning op je. Goede reis!

  • 29 Juni 2012 - 06:20

    Ton Van Erp:

    Bijna ben je weg. Ik ga je nu al missen !
    Ik kan natuurlijk de boel saboteren door je niet naar Schiphol te brengen...... maar dat zal ik toch maar niet doen denk ik.
    Ik weet dat je er heel erg naar uitziet en wil je die tijd daar niet ontzeggen.

  • 29 Juni 2012 - 08:30

    Marlieke:

    Waaaah nog maar 1 nachtje slapen en we brengen je al naar Schiphol! SPANNEND! Ik ga je ook wel missen en wens je een hele fijne tijd toe (:

  • 29 Juni 2012 - 15:27

    Shanthy:

    Hee Miriam!!

    Superleuk dat je dat gaat doen!! Ben stiekem wel een beetje jaloers!! Geniet ervan!

    Liefs, Shanthy

  • 29 Juni 2012 - 18:26

    Loes:

    Hee Meriam!!

    Heel veel plezier en succes!
    Je gaat daar super veel leren en komt met een volle koffer met ervaring terug. Ik ben toch wel een beetje jaloers.. Hihi..
    Heel veel plezier!! Ik hoor en zie je verhalen wel verschijnen!

    Liefs Loes

  • 01 Juli 2012 - 14:18

    Meriam Van Erp:

    Deze koffer is dus zoek op het vliegveld van Istanbul...

  • 01 Juli 2012 - 14:20

    Meriam Van Erp:

    Annemarie zegt dat ze het heel leuk vindt dat ik er ben, dus papa, niet zeuren (zegt AMB). En voor degenen die jaloers zijn, we kunnen volgend jaar met een groep komen. Van harte welkom namens Annemarie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oisterwijk

Congo

Deze zomer ga ik naar Congo. Daar mag ik werken in het ziekenhuis.

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2012

''Thuis''

01 Augustus 2012

Heimwee

28 Juli 2012

Trotse broers :D

16 Juli 2012

Bijna!!!

14 Juli 2012

Materniteit en operaties
Meriam

Actief sinds 05 April 2012
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 10449

Voorgaande reizen:

30 Juni 2012 - 02 Augustus 2012

Congo

Landen bezocht: